ANALOGOVÉ NAHRÁVACÍ STUDIO 

 
V životě je to každou chvíli o kompromisu a pokrok nezastavíš. Proto bych jako přijatelný volil tento způsob nahrávání: náběr špičkovými lampovými mikrofony, přes lampové kompresory a další periferie, analogovým pultem s kvalitními předzesilovači do 24 stop širokého magnetofonového pásu. Následná konverze kvalitními převodníky a přiměřené digitální úpravy zvukových stop, plus finální úpravy celku (přesné pauzy, digitální nuly v tichu, poměrná hlasitost jednotlivých tracků,…). Tím využijeme počítač s jeho editačními možnostmi při maximálně možném zachování vstupní analogové kvality. Musíte se ovšem smířit s tím, že se samozřejmě nejedná o analogový výstup.

Vybavení analogového studia

Mixpult: Soundcraft DC 2000 - moving faders
Magnetofony: Tascam MSR 24S multitrack ; Mgtf. Tascam 32 master ; Mgtf. Tascam 112 MK2 profi deck master ; Mgtf. Technics RS TR 555

Monitory: Monit. Yamaha NS 10 ; Monit. Genelec S 30 ; Monit. JBL Control 1 ; Monit. Great American Sound 124 P

Headphones: Sennheiser HD 580, AKG 400, 500, Bayerdynymic HD 580 ; Distrib.: Symetrix SX 204, Tascam MH 40 MK2, Symetrix SX 404 

Microphones: Mic. 2x Neumann CMV 563 (M55, M7, M8)  ; Mic. 4x Neumann M 582/M62 ; Mic. 2x Groove Tube M3 ; Mic. 2x AKG C 414 B ULS ; Mic. Shure SM 58, SM 57, Sennheiser 509, C 606, AKG D 112, C 410, C 1000 S, Crown 311, UCM 1124, AKG 310, 320 B 

Compressor: DBX 162 SL, 2x Yamaha GC 2020, 2x Symetrix 501, 2x DBX 160 A  

Periferie: Roland RE 501 spring, Roland SBF 325, DBX 3031, Technics SU VX 600, Technics SH 8055, Audiotec DI, Onkyo R1, Korg DT 1
Synchronizer: Tascam ES 50, Tascam ATS 500 

Instrument: Fender strat. American, Fender acoustic, Mesa Express 5.25, Fender Frontman, Yamaha DX 7, Nord electric, Yamaha RX 5 

Digital appendix: Mgtf. Tascam DA 30, Mgtf. Fostex RD 8, Mgtf. Roland R 44, Lexicon PCM 80, Yamaha SPX 90, Lexicon MPX 500, Proteus 1, Tascam 401 MK2, Aphex exciter C, Behringer Edison, DBX 30